محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 7
  • بازدید کل : 65

طراحی جعبه


طراحی جعبه افراگرافیک و بسته بندی خلاقانه یکی از روش های تبلیغاتی برای معرفی محصولات شما به افراد و مشتریان است و همچنین طراحی جعبه زیبا و حرفه ای راهی برای پیشی گرفتن از رقبای کسب و کارتان در بازار یک محصول است . بسته بندی و طراحی جعبه محصول نقش مهمی در تبلیغ و معرفی محصولات دارد به ویژه زمانی که فرد یا فروشنده ای برای فروش و بازاریابی محصول وجود ندارد تا انتخاب محصول شما را به عنوان بهترین محصول به مشتری معرفی کند . همیشه برای رقابت با رقبای قدرتمند و کسب موفقیت راهی وجود دارد ، طراحی و چاپ جعبه منحصربفرد می تواند شما را در پیمودن این مسیر یاری کند .

طراحی و چاپ جعبه

همانطور که ذکر کردیم برای رساندن پیام های تبلیغاتی از وسایل عدیده ای مانند بروشور ، كاتالوگ ، پوستر، مطبوعات ، رادیو و تلویزیون ، سینما ، نمایشگاه های تبلیغاتی استفاده می گردد و البته طراحی جعبه و بسته بندی نیز یكی از روش های موثر تبلیغات است . بسته بندی نقش مهمی برای شناساندن و نگهداری محصول از تولید تا مصرف را بر عهده دارد و عبارت است از بستن اشیای در یك لفاف .

در جایی كه رقابت بین شركت‌ها پیش می ‌آید بسته ‌بندی و طراحی و چاپ جعبه ای برتر می ‌تواند در شناخت محصول شركت از محصول رقبا مفید واقع شوند. بسته بندی به فروش محصول در محل فروش كمك می ‌كند به عبارتی بسته ‌بندی یا جعبه محصول می‌ تواند همانند یك فروشنده موفق در تبلیغ كالای درون خود كار آمد و بسیار موثر باشد.

علم طراحی صفحه آرایی و طراحی جعبه محصول ، علم هنر و فناوری محافظت از محصول برای نگهداری، انبارش، انتقال و توزیع، ذخیره، فروش و استفاده از محصول است به گونه ای که از سویی کمترین آزار در حین تولید تا مصرف به محتوای محصول و از سوی دیگر به محیط زیست وارد سازد. وظیفه اصلی بسته‌ بندی محافظت از محصول و تبلیغ و موفقیت در جذب بیننده در تاثیر خرید آن کالا است. طراحی بسته بندی شامل طراحی فیزیک بسته بندی و گرافیک آن است.

طراحی جعبه و بسته‌ بندی كاركردهای مختلفی دارد :

كاركردهای فنی، كاركرد های بازاریابی، محافظت ذخیره‌سازی، نمایش فروش، نگهداری، ایجاد کننده انگیزه برای خرید

ویژگی ‌های بسته‌ بندی خوب

یك بسته‌ بندی خوب ، از محصول در طی حمل و نقل و نگهداری در قفسه های مغازه و خانه مراقبت می‌ كند. بسته ‌بندی از طریق فراهم آوردن درجه مناسبی از حفاظت در مقابل شكستگی ، فاسد شدن و گم‌ شدن محتویات محصول، به ارزش محصول می‌ افزاید. بسته‌ بندی علاوه بر قابلیت حمل و نقل، با نوآوری می ‌تواند در زمینه‌ های تكنیكی، هنری و ارتباطی، كالا را برای بازار جذاب و قابل جلب توجه كرده و از این نقطه نظر میان كالا و مصرف كننده رابطه نوینی برقرار سازد.

مهمترین نكته این است كه طراحی بسته بندی باید بگونه ای باشد که سریعا در میان انبوه محصولات نظر خریدار را به خود جلب كند. یك بسته‌ بندی خوب باید در نقش یك فروشنده ساكت عمل كند و بسته باید به نوعی باشد كه خریدار آن را به یاد بسپارد و برای خرید های مكرر بعدی به آن مراجعه كند.

افراگرافیک با تکیه بر علم طراحی جعبه و طراحی مجله و با کمک طراحان حرفه ای ، طراحی جعبه و بسته بندی محصولات شما را با طرحی زیبا و با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای بازاریابی ، جذب مشتری و ماندگاری در ذهن مخاطب برای حرکتی سریع تر و موفق تر از رقبایتان ، ارائه خواهد داد .

برای سفارش طراحی جعبه و چاپ مجله محصولات خود با کانون تبیغاتی افراگرافیک تماس حاصل فرمایید .

منبع

  انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 19

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما